23 lip 2014

Ogródek, taras i moda ;)

Jak  już wcześniej kiedyś pisałam, jestem mieszczuchem, który marzy o własnym domku z ogródkiem. I sadzi co się da  na tarasie i obok.

Mam hosty, tawułki,  paprocie, floksy , fiolki i konwalie ( wiosną oczywiście ), rozwar, rumianki,  anemony i parę roślinek, których nazw  chwilowo nie pamiętam.




 












 Mam też normalne pelargonie, lobelię, kocankę, niecierpka, dalię...






To wszystko nic, bo ostatnio podobno w mieście  najmodniejsze na balkonach są warzywa :) 
Postanowiłam, że spróbuję. Nie dlatego, że " modne"  , bo ja ostatnia do śledzenia mody jestem, ale jakoś tak wyszło, że zdecydowałam  w tym roku sprawdzić, czy taka mini uprawa się uda. 

Duże pomidory dopiero rosną, nie wiem, czy zdążą do jesieni:



Koktajlowe świetnie sobie radzą i już były zjadane:



Sałata to mój hit, nie ma to jak świeży listek co rano do śniadania.
Na szczęście ślimaki jeszcze jej nie namierzyły :)




Zioła zaś to klasyka, nie ma się czym chwalić, chociaż dumna z nich jestem  - mam melisę, miętę, bazylię, majeranek, tymianek i oregano.



Dla osób,które maja ogrody albo działki, to pewnie nic wielkiego, ale ja cieszę się z każdej mojej roślinki :)


Jak na ogrodnika przystało,  mam też malutkiego krasnala ogrodowego, bo każdy ma prawo do własnego krasnala ;)




Pozdrawiam gorąco wszystkie ogrodniczki! Więcej zdjęć z "rancza' wkrótce, i tak było ich dziś sporo.
Iza.

4 komentarze:

Anek73 pisze...

Ogródek to sporo pracy, dlatego my zrezygnowaliśmy z warzyw i postawiliśmy na funkcję głównie ozdobną. Ale i tak pracy jest na nim tyle, że latem schodzimy do dom w okolicach 22... Ale nigdy nie zamieniłabym się na mieszkanie w bloku ;)

Iza Bela Stitches pisze...

Ja dopiero "liznęłam' tych obowiązków, ale podoba mi się ta praca przy roślinach. Chciałabym więcej!

Tesa57 pisze...

Jest praca , jest i przyjemość tak trzymaj

w związku z nitką pisze...

To, co pokazałaś, to już ogródek jak dla mnie! Dumnie bym się obnosiła z takim dorobkiem !
Krasnal uroczy! Taki malusi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com