8 lip 2013

Letnie Candy z Hobby Studio!

Zamarzył mi się pewien nowy  materiał firmy Zweigart. Konkretnie len w kropeczki, który widziałam tu, albo tu, a w Polsce nie :( 
Na marginesie,  polecam Wam te blogi, są warte odwiedzin!

Wracając do lnu, zadzwoniłam do Hobby Studio z Elblaga i pytam, czy mają ten materiał. Okazało się, że nie mają, ale zamówią! Bardzo się ucieszyłam, przyznam, że poczułam moc  sprawczą. Muszę  też uczciwie przyznać, że    nie musiałam  wyjątkowo marudzić, właścicielka firmy była otwarta na nowości w sklepie :)

Ja już się zaopatrzyłam w ten piękny len, co więcej, dostałam znowu próbki dla Was i zapraszam  na nowe Candy.

Jak zwykle będą dwa zestawy.

Zestaw nr 1:


Zestaw  nr 1 zawiera: 
- Len Belfast w kropeczki  ( 50 x 70 cm )
-Len 35 ct, biały ( 50 x 85 cm )
-Igły do haftu krzyżykowego, malutkie, złocone  i aż 30 sztuk!






Zestaw nr 2:



Tutaj mamy:
- Len Belfast w kropeczki  ( 50 x 70 cm )
- Tkanina Colmar, 25 ct, ecru ( 50 x 90 cm )
  Bardzo podoba mi się ta tkanina, jest to bawełna z dodatkiem poliestru.  Ma  ona miejscami  nierówne,  pogrubione nitki (ale  haft wyjdzie równo! ) i przez to wygląda bardzo naturalnie, jak  len. Mnie przez to bardzo przypomina moją ulubioną Annabelle. Myślę, że idealnie się nada na przykład na obrusy.
-Igły  do haftu krzyżykowego, takie same jak w zestawie 1


Jeśli chcecie posiadać jeden z zestawów, napiszcie komentarz ( nie zapomnijcie wspomnieć, który byście chciały dostać! ), poinformujcie o zabawie na swoim blogu albo na FaceBooku albo na Tweeterze. Miło by mi było, gdybyście zaobserwowały mego bloga, ale nie jest to warunkiem udziału w zabawie.
Zapisy trwają do 30 lipca, wyniki ogłoszę 31 lipca, w samym środku lata!

Mam nadzieję, że przez tyle czasu zdążę na moim lnie  coś wyhaftować  i Wam pokazać, a te a Was, które są na wakacjach nie stracą szansy na  udział w zabawie.

Powodzenia!
Iza.

102 komentarze:

magin pisze...

Super! Chętnie zapisuję się na letnie candy!
Len w kropeczki - moje marzenie :)
pozdrawiam
ps. gdyby udało się mi wygrać to proszę o zestaw nr 1 :)

Mevosa pisze...

Witam:) Z wielką chęcią zapisuję się na candy, a najbardziej mi się marzy zestaw nr 2 i ten właśnie wybieram:) Pozdrawiam serdecznie:)

Małymi Kroczkami pisze...

niesamowitą moc posiadasz...ten w kropeczki jest cudny!!! Więc i ja się zapisuje. A zapiszę się na ten zestaw nr. 2 Pozdrawiam

Stella pisze...

Nie będę oryginalna - len w kropeczki urzeka. Oba zestawy kuszą i choć wybór trudny to wybieram "bramkę nr 2" ;-)
pozdrawiam

k studio handmade pisze...

PRZEDE WSZYSTKIM DZIĘKI ZA LINKI NA BLOGI HAFCIARSKIE I DO ELBLĄGA. JESTEM ZACHWYCONA MNOGOŚCIĄ ASORTYMENTU :)
ZAPISUJĘ SIĘ OCZYWIŚCIE NA LETNIE CANDY. GDYBY SZCZĘŚCIE MI DOPISAŁO, TO POPROSZĘ O ZESTAW NR 1. OBSERWUJĘ I PODZIWIAM OD DAWNA:)POZDRAWIAM

JoLis pisze...

Wow:) jakie cudne kropeczki:) piekny ten materiał:) dlatego z miłą chęcią zapisuje się na takie cukiereczki:)
pozdrawiam niebiesko:)

JoLis pisze...

Ps. Gdybym jakimś cudem wygrała poproszę o zestaw nr 1:)

fejferek pisze...

wow! jakie cudne tkaninki! z chęcią stanę w kolejce po zestaw nr 1 :)
pozdrawiam,
Agnieszka

PS. info zaraz na blogu nakleję, a bloga obserwuję już od dawna przez bloglovin :)

kal32 pisze...

Cudne kropeczki, staję grzecznie w kolejce do zestawu nr 2 :)

lejdi.ana pisze...

Ach...i się doczekałam!!!
Cuuudne candy i z przyjemnością staję w kolejce po zestaw nr 1. Już od dawna marzy mi się len w kropeczki...i może moje marzenie się spełni:)
Pozdrawiam słonecznie i z uśmiechem:-)

Promyk pisze...

Trudno przejść obojętnie obok tak pięknych materiałów (ten w kropeczki jest zachwycający). Staję w kolejce po zestaw 1. Pozdrawiam i czekam na pokaz haftów na nowych materiałach.:)

Lineee pisze...

zgłaszam się z haftyline.blogspot.com i wybieram zestaw 1

Unknown pisze...

Zapisuję się i ja :-) Na zestaw nr 2.
Pozdrawiam serdecznie.

Nitki Ariadny pisze...

Obok kropeczek nie mogę przejść obojętnie:) Gdyby los się do mnie uśmiechnął, poproszę o zestaw nr 1:)
Pozdrawiam!

Qra Domowa pisze...

oj:)))))))) takiego lnu w kropeczki jak ja się naszukałam!! nie pomyślałam,ze można zadzwonić do HS.....dawno już nie robiłam u ich zakupów!! lecę zajrzeć do ich oferty....ale z wielka przyjemnością spróbuję szczęścia u ciebie-w zestawie nr2:)))Pozdrawiam

jagnieszka pisze...

jaki piękny len!!!!,nie mogę się powstrzymać żeby nie ustawić się za takimi słodyczami:)proszęo zestaw nr 1

burana25 pisze...

Och, zestaw pierwszy jest moim marzeniem!!!! Cudo! dopisuję się :-)

fochinii pisze...

Zgłaszam się, od dawna obserwuję bloga, info o zabawie zaraz u siebie umieszczę. Chciałabym najbardziej wygrać zestaw nr 2, oby mi się poszczęściło :)

bk110 pisze...

Kocham len i wszystko co z niego zrobione. Te kropeczki są przecudne. Gdybym mogła, wybrałabym zestaw nr 1. Może po raz pierwszy szczęście uśmiechnie się do mnie.

Iza Bela Stitches pisze...

Promyk i Marta Truszkowska, nie wiem czemu, ale Wasze komentarze trafiły do spamu!Już je przeniosłam tam gdzie ich miejsce.

Annasza pisze...

Z przyjemnością się zapiszę na takie piękne candy, dawno już nic nie wyhaftowałam, a przecież to uwielbiam :)) Jestem chętna na zestaw nr 1, pozdrawiam serdecznie i bardzo letnio :)

Lucy pisze...

Z przyjemnością się zapisuję,zapatrzyłam się na te piękne kropeczki.Moim marzeniem jest zestaw nr 2.Pozdrawiam cieplutko

Joanna pisze...

Skoro takich śliczności chcesz się pozbyć , to i ja staję w kolejce. Jeśli szczęście się uśmiechnie do mnie wybieram zestaw 1. Pozdrawiam serdecznie Joasia
joasia691@gmail.com

agniesia125 pisze...

Również przyłączam się do zabawy:) Uwielbiam haft krzyżykowy ale z lnem nie miałam jeszcze nigdy do czynienia, więc może to by była dobra okazja by spróbować swoich sił na lnie? ;-) Tym bardziej, że te kropeczki są bardzo urzekające:) Gdyby udało mi się wygrać, to chciałabym zestaw nr 2 :)
Pozdrawiam:)
Agnieszka

http://tworczyswiatagniesi125.blogspot.com/

ovillo pisze...

To ja grzecznie proszę o numer 2.
Pozdrawiam upalnie.

Agnieszka pisze...

ja też ja też :)
Zestaw nr 2 jak marzenie

realizacjamarzen pisze...

bardzo chętnie się ustawię w kolejce:) Jak dla mnie to obydwa są piękne, więc wszystko mi jedno, który mogłabym dostać:) Pozdrawiam!

Medżik pisze...

Czekałam z niecierpliwością na candy i wreszcie się doczekałam, więc nie może mnie zabraknąć wśród chętnych do zabawy. Oba zestawy bardzo mi się podobają, więc właściwie każdy z radością bym przyjęła :)

kreciarobota pisze...

Witam serdecznie
ja też ustawiam się w kolejce!
Gdyby przez przypadek mi się udało,
to 1-czkę by się chciało.

Beabetita pisze...

Z wielką przyjemnością się zapisuję i wybieram zestaw nr 1.

violka pisze...

Przepiękne candy tu u Ciebie. Chętnie się zapiszę i będę liczyć na łut szczęścia w wylosowaniu zestawu nr 1. Ach! te kropeczki :)
Pozdrawiam
/violka

Haft i Patchwork pisze...

Chętnie się zapiszę, te kropeczki mnie urzekły. Jeśli można wybierać to zestaw nr 1:)

Joanna pisze...

Ja też chcę się z Wami zabawić. Kropki są śliczne też chcę takie mieć, wybieram zestaw nr 2.Pozdrawiam

magdusiaa pisze...

Oj ja tez bym chciala zestawy nr 2 , mam nadzieje , ze mnie wylosujesz ;)
Pozdrawiam

Sabina pisze...

I ja bym chciała takie cudeńko w kropeczki, chętnie się zapiszę. Jeśli szczęście dopisze wybrałabym zestaw nr 1 :)
Pozdrawiam Sabina

pomieszane-poplątane pisze...

I ja stanę w kolejce po te cudeńka:) Zestaw nr 1 poproszę:)

mrumru pisze...

cudowne Candy, len w kropaczki wyglada ślicznie :) zapisuję się na zestawik drugi :)

Unknown pisze...

Świetne zestawy. Grzechem by było nie wziąć udziału w takim Candy. Jakbym została wylosowana ;) to poproszę zestaw numer 1.

Weronka pisze...

wow! świetne Candy a len w kropki... rewelacyjny:)
chętnie się zapisuję, w razie co to poproszę zestaw nr 1.
Chętnie również dołączę do grona obserwatorów.
A banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/

Elunia pisze...

Na jakimś blogu widziałam ten len w kropki - jest rewelacyjny więc nie mogę obojętnie przejść obok takiej okazji.Grzecznie ustawiam się w kolejce, a gdyby los uśmiechnął się do mnie to poproszę o zestaw nr 2.
Pozdrawiam serdecznie :))

Chenia pisze...

Uwielbiam kropeczki, z dużą przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy. Wybieram zestaw nr 1 :)

Doriss pisze...

Ja z chęcią stane po zestaw drugi, choć z moim szczęściem dziurawy to raczej szany nie mam :)
Ale się pobawię chociaż
Pozdrawiam

Blue-Anna pisze...

Wspaniałe candy, te kropeczki rewelacja:) Na jedyneczkę się zapisuję i trzymam kciuki:)

azurek drutuje pisze...

Jeszcze nie miałam okazji 'próbować' lnu :) Może uda się wylosować zestaw nr 1.
Pozdrawiam. Ola.

Marta Myszkusia pisze...

Wspaniałe Candy... Ja niestety nie mam szczęścia w losowaniach...ale chętnie ustawie się w kolejce do losowania,a podoba mi się niesamowicie zestaw z numerkiem 1 :)

barbaratoja pisze...

Ja też sie dopiszę, chciałabym zestaw nr 2. ;-)

Edyta pisze...

I ja z chęcią dołączę do zabawy. Oba zestawy świetne ale jak muszę wybrać wybiorę zestaw nr 1. Pozdrawiam serdecznie :))

Avrea pisze...

zapisze się i ja ;)
jestem nowa i dopiero raczkuje ,ale bardzo mi się xxx podoba ;)
pozdrawiam
Ag

Kreska pisze...

Wspaniałe candy! Jak dobrze, że do Ciebie trafiłam! Może los się uśmiechnie i uda mi się wygrać materiały z 2. zestawu, na które od niedawna poluję :-) Zwłaszcza Belfast w groszki nie daje mi spokoju :-D
Pozdrawiam :)

ABily pisze...

nr 1, jak dla mnie u Ciebie są zawsze nagrody, ktore mnie najbardziej interesują;)Pozdrawiam

lapappilon pisze...

Hello!
I like your works! You are very smart! congrats!
I want to play with you, please enter my name...
I like No.2.
http://lapappilon.blogspot.com/
lapappilon@gmail.com

with love

Hugs
Eva

Lidia pisze...

Oj! ja tez! ja tez do kolejki sie ustawiam i zestawik nr 2 raczke wystawiam :)
Serdecznie pozdrawiam :) :)

Kajka pisze...

Chętnie przyłączę się do zabawy! Gdyby szczęście dopisało nr 1 byłby wielką radością. Pozdrawiam

Małgoś 13 pisze...

Przyłączam się do zabawy. Jeśli dopisze mi szczęście to poproszę zestaw nr 2. Już mam pomysły co będę haftować. Pozdrawiam Małgosia.

Unknown pisze...

Proszę jak wygram zestaw numer 2. ewagmyreksiara@gmail.com
Pozdrawiam.

raeszka pisze...

Super, że udało Ci się zakupić taką kanwę jaką chciałaś :).

Co do prezentów dla nas, to ja jestem bardzo, bardzo chętna :).

Poproszę zestaw numer 2 i mam cichutką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

Czarna dama pisze...

I po co tyle osób przede mną się męczyło i komentarze pisało
Jak to moje serduszko się w tych materiałach zakochało
A chyba nikt nie chce stanąć na drodze wielkiej miłości
Dlatego wierzę, że zestaw drugi, w moim domu zagości :)

Unknown pisze...

piękny ten len :) haft krzyżykowy uwielbiam ale jeszcze nie miałam szansy wypróbować go na lnie dla tego miło byłoby wygrać zestaw 1 i spróbować swoich sił :) Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

I ja stanę w kolejce :)
banner: lawendowy-kacik.blogspot.com
marzy mi się zestaw 1 <3 uwielbiam kropki, kropeczki, kropusie ... <3 :-)

Aga2201 pisze...

Drugi zestaw mi się marzy,cudny;))

Ankha pisze...

Super zestawy! Jeśli chociaż ten jeden raz szczęście w losowaniu się do mnie uśmiechnie, to wybieram zestaw nr 2.
Przy okazji bardzo się cieszę, że trafiłam do Ciebie. Pozdrawiam - Ania.

Ditta - Moje pasje pisze...

Kocham len, a te kropeczki są przecudne. Gdybym mogła, wybrałabym zestaw nr 1. Może po raz pierwszy szczęście uśmiechnie się do mnie.

lorena24 pisze...

Te kropeczki są fantastyczne:)
Ustawiam się w kolejce po zestaw 1

http://kuferekloreny.blox.pl/html

Unknown pisze...

piszę się na to candy:) a zestaw 1:)
pozdrawiam

Unknown pisze...

Tyle wzorów u mnie zalega, że z pewnością znajdę coś ciekawego by na takim cudnym lnie wyhaftować :)
Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Oj zapomniałam, zestaw 2 bym przygarnęła :)))

w związku z nitką pisze...

Witaj :) Z przyjemnością zgłaszam swój udział w zabawie :) Jestem uważnym obserwatorem :))) Nie znam tkaniny Colmar, więc jeśli jakimś cudem szczęście dopisze właśnie mnie, to chętnie zrobię miejsce w mojej szufladzie z tkaninami dla zestawu nr 2 :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Dżej nej pisze...

Wyhaftowałam już parę obrazów, ale jakoś nigdy nie porwałam się na len... Może teraz nadeszła pora? Zapisuję się do zabawy i staję do kolejki z zestawem nr 1.
Pozdrawiam Dżej nej
www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

Chaga pisze...

To i ja się dopisuję :)
Sama nie wiem który zestaw, bo i len kusi i ciekawi mnie colmar :) - z ciężkim sercem 1 :))).

klamaja pisze...

Jaki cudny ten w kropki jest :D
oj i ja sie zapisuje na zestawik nr.2 . Pozdrawiam...Kinga
klamaja.blogspot.com

ZaliaMoon pisze...

Śliczny ten len. Oczywiście zgłaszam się. Myślałam i myślałam aż w końcu zdecydowałam się na zestaw nr 1 i to o niego stoję w kolejce ;)
Info jest na blogu tu: http://zabawna-sztuka.blogspot.com/
A obserwuję jako Kinga Włudyka

Pozdrawiam, Kinga

UTKANE Z PASJI pisze...

Witaj, chętnie zapiszę się na Twoje Candy, lniane prezenty są śliczne i na topie, kropeczki będą się prezentowały pięknie w domowym zakątku, pozdrawiam, Beata

UTKANE Z PASJI pisze...

..i jeszcze zapomniałam, że mam wybrać, więc typuje Zestaw nr 2...

Gosia K pisze...

Witaj :)

Oglądam sobie Twoje prace i stwierdzam, że są prześliczne :) Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem, ale chętnie zgłoszę się do udziału w zabawie. Te tkaniny są... przepiękne...

Gdyby los mi sprzyjał, to chciałabym zestaw 2 :)

Pozdrawiam, Gosia.

Zapraszam do obejrzenia moich robótek: http://szydelko-haft.blogspot.com/

Unknown pisze...

Witam...
chętnie zapiszę się na twoje candy(w ogóle dziękuje że podjęłaś się zrobienia czegoś takiego)czekam na twój obiecany haft...:)
Gdybym już coś wygrała to marzy mi się zestaw nr. 2...
P.s uwielbiam twoje prace

Trojanda pisze...

Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Wybieram zestaw nr 1 :)
Pozdrawiam cieplutko :)

Ania Arbuzowa pisze...

Oj zapisuję się z wielką przyjemnością! Cudowne cukierasy przygotowałaś! :)
zapisuję się na zestaw nr 1 :)

pozdrawiam :)

Unknown pisze...

A ja niesmialo na zestaiwk nr.1 się zapisuję...

Unknown pisze...

Cudne prezenciki, chętnie przyłączę się do zabawy bo od dawna chciałam mieć takie piękne materiały na moje robótki, a mam problem z ich dostaniem.
Najbardziej przypadł mi zestaw pierwszy.
Obserwuję i banerek umieściłam na swoim blogu: zuzapasjonatka.blogspot.com. Zapraszam serdecznie i pozdrawiam!! :)

Paulyntolyna pisze...

Kolejka jest już bardzo długa, ale i tak zapiszę się. Wybieram zestaw nr 1:)
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Zgłaszam sie po zestaw nr 2. Banerek na blogu. Pozdrawiam

*agata-decomondo* pisze...

Haaj :) ustawiam sie z wielka przyjemnoscia po zestaw nr 2 - banerek zamiescilam na moim blogu, na ktorego serdecznie zapraszam :)

agea happiness pisze...

Witam,
piękne candy, marzę o tym aby nauczyć się haftować...
podoba mi się zestaw 1:)
banerek umieściłam tu http://agea-happiness.blogspot.com/

zapraszam również na moje candy:)
pozdrawiam wakacyjnie

Shirohana pisze...

Z chęcią się zgłaszam po zestaw 2.
Cieszę się, że udało Ci się zamówić upragniony materiał:)
Dobrego dnia:)

maga pisze...

Witam!! Chętnie dołączę do zabawy:)) po zestaw nr 1. Pozdrawiam

Kraina niezapominajek pisze...

Piękne te materiały :) strasznie piękne. Szczególnie mi się te kropeczki podobają, no i ta tkanina w kolorze ecru :) wybieram więc zestaw nr.2 :)
Pozdrawiam

Monia Fioletowa pisze...

Chętnie zapoluję na Twoje cukiereczki ;) Wybór trudny, może dwójeczka? Buziaki ;)

fiolety.blogspot.com

Marta (Pani Sowa) pisze...

Och, len w kropeczki! I w dodatku we wspaniałym, uwielbianym przeze mnie w stylizacjach kolorze...
Zgłaszam się do zabawy i wybieram zestaw nr 2 ;)
marta-nefertari.blogspot.com
Pozdrawiam!

Danusia pisze...

Jeszcze ja, grzecznie ustawiam się na końcu tej przydługiej kolejki. Trudny wybór, ale decyduje się na zestaw nr 1.
Pozdrawiam wakacyjnie

Chichi Sama pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Chichi Sama pisze...

Cudowności:)
Z chęcią wezmę udział w zabawie
wybieram zestaw nr 2
baner na http://siubzdziu.blogspot.com/

Pozdrawiam serdecznie

Anko pisze...

Piękne tkaniny, super igiełki. Ustawiam się w długiej kolejce po zestaw numer 1. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje Złote Candy

turpis pisze...

Jestem zachwycona pierwszym zestawem :) Niesamowity komplet :)
Pozdrawiam
Miłka

http://pasja-i-rekodzielo.blogspot.com/

Unknown pisze...

Potworzyłoby się z tak pięknym zestawem nr 1. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

lifespacer.pl pisze...

Wow! Jakie piękności! To ja na sam koniec jeszcze oczywiście się zgłaszam!!! Oba zestawy są cudowne, ale jeśli muszę wybrać to chyba zestaw nr 1 :) Pozdrawiam ciepło!

Alojka pisze...

z wilkąchęcią chciałabym 2 ale pewnie szczęscie kolejny raz się do mnie nie uśmichnie
Jednak zgłaszam się i pozdrawiam

Aneta pisze...

cudo...jak się uda to nr 1 poproszę:-)zapraszam do mnie na anielskie candy

Galeria zamka pisze...

ostatni dzwonek - 99 komentarz... małe szanse, ale trudno przejść obok... jeśli dopisze mi szczęście, to poproszę zestaw nr 2
Pozdrawiam

Karolina pisze...

ha zdążyłam :) właśnie trafiłam na twojego bloga i stwierdzam, że boski jest :) już go obserwuję i lubię i to wcale nie dlatego, że ogłosiłaś CANDY :P choć nie powiem baaardzo chciałabym spróbować czegoś na tych materiałkach z zestawu nr 2

Terenia pisze...

Nie wiem jak to się stało, że nie zapisałam się wcześniej na takie wspaniałe prezenty z mojego ulubionego sklepu.
Pewnie byłam zbyt zajęta lipcowymi spotkaniami z akcji "Kołderka za jeden uśmiech" w Krakowie i w Koninie.
Zapisuję się w ostatniej chwili z przeogromną nadzieję, choć wiadomo - ostatnich to psy gryzą.
Wybieram zestaw nr 1.
Pozdrawiam słonecznie !!!

Ropcia pisze...

Również z chęcią się zapiszę w ostatniej chwili :)
Pozdrawiam serdecznie

Unknown pisze...

bajeczne materiały i marzy mi się drugi zestaw, dostałam starą maszynę i z zapałem szyję poduszki dla dzieci :)takie materiały to prawdziwy skarb :)
z ogromną przyjemnością zapisuję sie na Twoje candy i z niecierpliwościa czekam na wyniki :) Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com