19 lut 2013

Aura jak na zamówienie!

Zima wróciła do nas, w Warszawie dziś sypie, a parę dni temu wszystko pięknie zamroziła:







Lepszej aury nie mogłam sobie wymarzyć, bo wlasnie kończyłam haftować obrazek ze zmrożonymi listkami:








Obrazek "zamiast" - konkretnie zamiast tygodnia w górach, który spędziłam chorując w domu :( 
Jeszcze go nie oprawiłam, u mnie to zawsze długo trwa.
Wzór z gatunku: pozornie łatwy. Z ksiązki  "ABC Country" Helen Wind.
Użyłam lnu Belfast i muliny DMC.
Myślę, ze jeśli trafi tam gdzie teraz planuję, to może zmienię kolor serca. 

Pozdrawiam zimowo, Iza.

12 komentarze:

k studio handmade pisze...

śliczne zdjęcia i hafcik zachwyca:)pozdrawiam

klaudyna pisze...

szkoda, że zamiast - ale mio wszystko przepiękny!

lejdi.ana pisze...

Prześliczny haft!
tak delikatnie wygląda na tym lnie... - zachwycający!:)

Pagatek pisze...

Sliczny :)

Lili pisze...

wow!! jestem pod wielkim wrażeniem!!! zdrówka życzę:)

Lucy pisze...

Obrazek "zamiast" jest śliczny.!!!U mnie za oknem też tak pięknie zima przystroiła krzaki.Pozdrawiam

Nitki Ariadny pisze...

Śliczne serduszko! Pięknie wygląda połączenie zimowej bieli z czerwienią.
Dużo zdrówka!

Unknown pisze...

Another cool creation made by you, it is very simple and attractive.

manuciao pisze...

hi, wonderful hearth. can i ask you in which book it is possible to find this pattern? thank you

manuciao pisze...

hi, wonderful heart. compliments. can i ask you in which book it is possible to find this patten ?thank you

Iza Bela Stitches pisze...

Thank you!
It is "ABC Country" by Helen Wind.

Magiczny Świat Krzyżyków pisze...

Dotychczas podobne prace i zdjęcia mogłam szukać tylko u dziewczyn zza wschodniej granicy. Oglądanie takich prac i pięknych zdjęć to sama przyjemność.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com